Business Analyse Foundation (BAF.NL)
Gedurende deze training leer je een reeks concepten, benaderingen en technieken die van toepassing zijn op Business Analyse.
Volg Servicemanagement trainingen bij Tailor iT Training. Wij bieden een ruime diversiteit van trainingen op verschillende locaties in Nederland aan.
Graag verwijzen wij u naar de onderstaande mogelijkheden met betrekking tot onze Servicemanagement trainingen.
Gedurende deze training leer je een reeks concepten, benaderingen en technieken die van toepassing zijn op Business Analyse.
Het doel van deze training is dat je leert hoe je bedrijfsprocessen, met behulp van de modelleringstaal Business Process Modelling and Notation (BPMN), kunt modelleren.
De training Business Information Management Foundation (BIMF) van Tailor iT Training is bestemd voor functioneel beheerders die met Business Information Services Library (BiSL) willen leren…
Het doel van deze training is dat je het examen EXIN Business Information Management Foundation with reference to BiSL Next met succes afrond.
De training Infrastructure Management Foundation (IMF) is een belangrijke start voor iedereen die meer wil weten over het operationele management in een IT-organisatie.
De SO/IEC 20000 Associate in ITSM (ITSM20AS.NL) is een training voor professionals die in hun dagelijkse praktijk verder gaan dan het managen en verbeteren van…
De training ISO/IEC 20000 Foundation (IS20F) geeft u inzicht in de basis van Service Quality Management volgens ISOIEC 20000.
De ISO/IEC 20000 Foundation Bridge(IS20FB) training is bedoeld voor deelnemers die zich willen richten op of die meer kennis willen opdoen in IT-service management op…
Het doel van deze training is dat je het IT Service Management Specialist volgens ISO 20000 certificaat haalt.
Gedurende deze training leer je hoe je met behulp van ITIL4 nieuwe IT Services kan opzetten die waarde toevoegen voor de interne en/of externe klanten.
Het doel van deze training is dat je kennis met het Service Value System (SVS), de practices en processen van ITIL4? maakt.
De VeriSM? Essentials (VERISME.EN) training biedt u inzicht in de basisprincipes van servicemanagement. Het richt zich op de cultuur en de organisatiestructuur binnen servicemanagement.
De VeriSM? Foundation (VERISME.EN) training biedt u de fundamentele vaardigheden en kennis, waarmee iemand in een serviceorganisatie aan de slag kan gaan en waarde aan…
VeriSM (Value Driven Responsive Integrated Service Management) is volgend IFDC bedoeld als een nieuwe service management-aanpak. Het richt zich niet slechts op de IT-afeling, maar…
De VeriSM? Professional certificering test de kennis en vaardigheden van een kandidaat in het toepassen van VeriSM in een organisatie.
Servicemanagement is een onderdeel voor het inrichten, managen, beheren en het optimaliseren van de ICT diensten voor al uw klanten. Tailor iT Training biedt een groot scala Servicemanagement trainingen aan. Zo bieden we diverse ITIL V3 trainingen en certificeringen aan, welke we (naast ons klassikale rooster) tevens als maatwerktraining en zelfs als een verkort en/of speciaal samengevoegde privé-/maatwerktraining, op uw locatie kunnen verzorgen.
ITIL V3 Foundation staat voor Information Technology Infrastructure Library en is een verzamelnaam voor best practice. Het is dé manier voor het inrichten van IT binnen een bedrijf om de processen van het bedrijf goed te kunnen ondersteunen. Het werken met ITIL is werken met een samenhangend en omvangrijk systeem voor IT Servicemanagement.
Naast ITIL V3 trainingen en certificeringen bieden we ook diverse andere Service management trainingen. Hieronder hebben we er enkele van deze Servicemanagement trainingen kort omschreven:
Wanneer je bijvoorbeeld meer wilt weten over het operationele management in een IT organisatie, adviseren we de IMF training/certificering.
Wil je meer weten van informatiesystemen, hun rol in organisaties en hun belangrijkste toepassingen, kijk dan eens naar de ISyF training/certificering.
In de BIMF training/certificering wordt de informatievoorziening en de daardoor te gebruiken IT middelen vanuit het perspectief van de “business” en de eindgebruikers van de informatiesystemen in een organisatie benaderd.