LinkedIn profieloptimalisatie werkzoekenden/werknemers – begeleide e-learning
Jouw profiel is de basis voor zakelijk netwerken en profileren. Maar vaak is een profiel snel aangemaakt of wordt er…
Ze praten veel, luisteren slecht naar anderen en hebben vaak een grote mate van overdrijving in hun terminologie. Zo moet het niet, hoe dan wel? Dit is een uitgebreide training voor iedereen die commercieel actief is in de Retail. De training bestaat uit 9 modules met veel vragen en oefeningen. Deze training neemt u stap voor stap meer door alle fases van het verkoop gesprek. Tegelijkertijd wordt u door de vragen die aan u gesteld worden geprikkeld om meer over uzelf na te denken. Waarom vind ik verkopen leuk, waarom kopen mensen van mij, doe ik het wel op de juiste manier?
U bent op de hoogte van de opbouw van een verkoopgesprek. En daardoor bent u in iedere stap uitgerust om de juiste technieken toe te passen, vragen te stellen en conclusies te trekken. Deze training leert u initiatief nemen en de voordelen van uw product overtuigend overbrengen. Door een praktijkgerichte aanpak verhoogt u uw commerciële vaardigheden met (potentiële) klanten, waardoor uw verkoopresultaten nog verder zullen verbeteren.
Verkopers in de retail met weinig of veel ervaring leren in deze training alle technieken die nodig zijn om een effectief verkoopgesprek te voeren. Begin daarom vandaag nog serieus met studeren. Niet als bevlieging maar als een serieuze voorbereiding voor een hogere trede op uw carrièreladder. Hierdoor groeit uw zelfvertrouwen enorm en daardoor volgt automatisch meer succes. Dit succes geeft meer zelfvertrouwen.
Iedereen doet aan één of andere vorm van verkopen. Mensen die nooit verkopen bestaan niet. Elke dag is er wel een moment dat uw zich in een verkoopsituatie bevindt
We gaan u de tactieken en verkoopvaardigheden leren die bij optimale communicatie en verkopen horen. Het verschil tussen verbale- en non verbale communicatie en hoe u hier mee moet omgaan. De klant heeft ook behoeften. Die leert u te achterhalen. U dient op het juiste moment de juiste vraagtechnieken toe te passen en goed te kunnen observeren, analyseren en concluderen. Dit gaat u uzelf eigen maken. Vragen stellen doet u met behulp van gesloten of open vragen wat is het verschil en wanneer past u het toe. We leggen het verschil uit tussen actief en passief luisteren. We leggen de theorie van analyseren, observeren en concluderen uit. En hoe dat ook mis kan gaan als u te snel beoordeelt. Tot slot hakken we het verkoopgesprek op in stappen en behandelen we iedere stap in wat wel en wat niet te doen
De duur van de e-learning bestaat is 30 dagen. Bij een privé-/maatwerktraining heeft u voordat u met de e-learning aan de slag gaat drie kwartier klassikale training. Na afloop van de 30 dagen e-learning heeft u nogmaals drie kwartier klassikale training.
Bij een groepstraining heeft u voordat u met de e-learning aan de slag gaat 1,5 uur klassikale training. Na afloop van de 30 dagen e-learning heeft u nogmaals 1,5 uur klassikale training.
De genoemde prijs van ? 395,00 excl. BTW is gebaseerd op een privé-/maatwerktraining. Indien u in een groepstraining geïnteresseerd bent, kunt u de staffel hiervoor op de pagina van MicroTraining2Go vinden.
€
Jouw profiel is de basis voor zakelijk netwerken en profileren. Maar vaak is een profiel snel aangemaakt of wordt er…
LinkedIn is het grootste zakelijke online platform in Nederland met meer dan 6 miljoen Nederlandse accounts en wordt door meer…
Veel (zelfstandig) ondernemers en bedrijven, met werknemers, zijn wel op LinkedIn aanwezig en actief. Maar vaak niet doelgericht of strategisch…
Jouw profiel is de basis voor zakelijk netwerken en profileren. Maar vaak is een profiel snel aangemaakt of wordt er…
Professioneel en goed communiceren is een vaardigheid die in vrijwel elke bedrijfstak als functie-eis wordt gesteld. Helder kunnen verwoorden wat…
Een overtuigend advies, stevig onderbouwd vanuit de beleving van uw doelgroep, wie wil dat niet kunnen schrijven? U hanteert een…
Deze training is ontwikkeld voor personen die op strategisch/tactisch niveau werkzaam zijn en vaak ?ingewikkelde dossier? tot een goed einde…
Topsporters gebruiken verschillende strategieën om succesvol in hun sport te zijn. We kunnen ook veel van deze technieken gebruiken om…
Op 1 lijn met de klant, dat wilt u toch ook? Altijd weer lastig, telefonische acquisitie! Of toch niet? Kan…
Opdrachten verwerven begint met duidelijk maken aan uw opdrachtgever wat de toegevoegde waarde van uw product of dienst is. Daarnaast…
Hoe het DISC-model u inzicht geeft in uw verkoopstijl en u in staat stelt om sneller in de behoeften van…
Veel mensen vinden het moeilijk om effectief te werken. Want hoe bepaalt u nu eigenlijk uw prioriteiten en welke manieren…