Module 1: Werken met Cases
In dit module leer je hoe je werkt met Cases in Dynamics 365 Customer Service.
Les 1: Begin met Cases
Les 2: Beheer Cases
Les 3: Gebruik wachtrijen om de werklast van cases te beheren
Les 4: Maak of werk records automatisch bij
Les 5: Geünificeerde routering
Module 2: Werken met rechten en service level agreements (SLA’s)
In dit module leer je hoe je rechten en service level agreements (SLA’s) maakt en beheert.
Les 1: Maak en beheer rechten
Les 2: Maak en beheer service level agreements
Module 3: Werken met kennisbeheer
In dit module leer je hoe je kennisbeheeroplossingen maakt en kennisartikelen gebruikt om cases op te lossen.
Les 1: Maak kennisbeheeroplossingen
Les 2: Gebruik kennisartikelen om cases op te lossen
Les 3: Maak en beheer SLA’s
Module 4: Maak enquêtes met Customer Voice
In dit module leer je hoe je met klanten kunt communiceren via Dynamics 365 Customer Voice.
Les 1: Maak een enquêteproject
Les 2: Maak enquêtes
Les 3: Verstuur enquêtes
Les 4: Automatiseer enquêtes
Module 5: Plan services
In dit module leer je hoe je services en middelen plant met Customer Service Scheduling.
Les 1: Configureer Customer Service Scheduling
Les 2: Plan services
Module 6: Werken met Dynamics 365 Customer Service workspaces
In dit module leer je hoe je Customer Service workspaces gebruikt.
Les 1: Verhoog de productiviteit van agenten
Les 2: App-profielbeheer
Module 7: Omnichannel voor Dynamics 365 Customer Service
In dit module leer je hoe je Omnichannel voor Dynamics 365 Customer Service gebruikt.
Les 1: Beginnen
Les 2: Routering en werkverdeling
Les 3: Zet een SMS-kanaal op
Les 4: Zet chatwidgets in
Les 5: Maak slimme assist-oplossingen
Module 8: Beheer analytics en inzichten
In dit module leer je hoe je met inzichten in Customer Service werkt om Kunstmatige Intelligentie (AI) te gebruiken in je Dynamics 365 Customer Service-oplossing.
Les 1: Beginnen
Les 2: Maak visualisaties
Module 9: Connected Customer Service
In dit module leer je hoe je Connected Customer Service gebruikt om proactief klantservicescenario’s te beheren.
Les 1: Beginnen
Les 2: Apparaten registreren en beheren
Module 10: Implementeer Microsoft Power Platform
In dit module leer je hoe je met het Microsoft Power Platform werkt om je Dynamics 365 Customer Service-oplossing te verbeteren.
Les 1: Maak aangepaste apps
Les 2: Integreer een Power Virtual Agents bot