Klantgerichtheid voor ICT’ers

Als ICT-professional moet je tegenwoordig nogal wat kennen en kunnen. Je technische kennis is natuurlijk je basis. Maar dat is allang niet meer voldoende.

Klantgerichtheid is nu bijna net zo vanzelfsprekend als technische kennis. Dat wil zeggen dat je goed contact kunt maken met collega’s en klanten. En dat je complexe techniek in klare taal kunt uitleggen aan mensen die minder technische kennis hebben dan jij. Er wordt van je verwacht dat je kunt luisteren, adviseren en presenteren.

Dat soort vaardigheden krijg je niet vanzelf. Daarom bieden we deze training klantgerichtheid voor ICT’ers aan. We hebben hem speciaal ontwikkeld voor ICT-professionals zoals jij. En hij wordt verzorgd door trainers die zelf ervaring hebben opgedaan als technische ICT’er. Hij gaat over de softskills die jij, als ICT’er, iedere dag nodig hebt.

Trainingsduur en Prijs

2 dagen

1300

Cursusdata

21 en 22 oktober 2024
12 en 13 november 2024
9 en 10 december 2024
16 en 17 januari 2025
4 en 5 maart 2025
8 en 9 mei 2025
1 en 2 juli 2025
11 en 12 september 2025
6 en 7 november 2025

Locaties

  • Breda
  • Rotterdam
  • Utrecht
  • Eindhoven
  • Tilburg
  • Amsterdam
  • Antwerpen
  • Zwolle

Taal

  • Nederlands