VeriSM® Professional (VERISMP.EN)
De VeriSM? Professional certificering test de kennis en vaardigheden van een kandidaat in het toepassen van VeriSM in een organisatie.
Volg Servicemanagement Trainingen trainingen bij Tailor iT Training. Wij bieden een ruime diversiteit van trainingen op verschillende locaties in Nederland aan.
De VeriSM? Professional certificering test de kennis en vaardigheden van een kandidaat in het toepassen van VeriSM in een organisatie.
Gedurende deze training doe je kennis op over de voordelen, uitdagingen en risico's van de implementatie van het Servicemanagement And Integratie Model (SIAM).
Gedurende deze training leer je hoe je met behulp van ITIL4 nieuwe IT Services kan opzetten die waarde toevoegen voor de interne en/of externe klanten.
De VeriSM? Essentials (VERISME.EN) training biedt u inzicht in de basisprincipes van servicemanagement. Het richt zich op de cultuur en de organisatiestructuur binnen servicemanagement.
De VeriSM? Foundation (VERISME.EN) training biedt u de fundamentele vaardigheden en kennis, waarmee iemand in een serviceorganisatie aan de slag kan gaan en waarde aan…
Gedurende deze training leer je een reeks concepten, benaderingen en technieken die van toepassing zijn op Business Analyse.
Het doel van deze training is dat je leert hoe je bedrijfsprocessen, met behulp van de modelleringstaal Business Process Modelling and Notation (BPMN), kunt modelleren.
Het doel van deze training is dat je het examen EXIN Business Information Management Foundation with reference to BiSL Next met succes afrond.
Het doel van deze training is dat je het IT Service Management Specialist volgens ISO 20000 certificaat haalt.
Het doel van deze training is dat je kennis met het Service Value System (SVS), de practices en processen van ITIL4? maakt.
VeriSM (Value Driven Responsive Integrated Service Management) is volgend IFDC bedoeld als een nieuwe service management-aanpak. Het richt zich niet slechts op de IT-afeling, maar…
De training ISO/IEC 20000 Foundation (IS20F) geeft u inzicht in de basis van Service Quality Management volgens ISOIEC 20000.