Presenteertraining voor ICT’ers
Wat is het verschil wat het verschil maakt als het gaat om presentaties? Op welke manier kan een presentatie inspireren en motiveren? Hoe bereiken we…
Volg Persoonlijke Vaardigheden trainingen bij Tailor iT Training. Wij bieden een ruime diversiteit van trainingen op verschillende locaties in Nederland aan.
Persoonlijke ontwikkeling legt de basis voor geluk en succes: het beter benutten van uw talenten, steviger in uw schoenen staan, effectiever met uw tijd omgaan en uzelf versterken zorgen ervoor dat u (beter) in staat bent om doelen te stellen en daarna te bereiken. Onder begeleiding van ervaren en gedreven trainers spelen onze Persoonlijke Vaardigheden trainingen in op persoonlijke leerdoelen en bieden zij nieuwe perspectieven en praktische handvatten om uzelf of uw medewerkers naar een hoger plan te tillen.
Het is belangrijk dat de juiste mensen op de juiste plaats zitten en een organisatie een actief scholings- en employabilitybeleid voert. Leren en blijven ontwikkelen is zowel voor de organisatie als voor de individuele professional, van groot belang. Goed en up-to-date geschoolde medewerkers zorgen voor betere bedrijfsprestaties en maken het verschil. Tailor iT Training helpt u daar met de Persoonlijke Vaardigheden trainingen graag verder mee.
Wilt u effectiever functioneren en beter samenwerken met collega’s? Dan zijn de Persoonlijke Vaardigheden trainingen van Tailor iT Training zeer geschikt voor u.
Tailor iT Training biedt een zeer uitgebreid aanbod aan trainingen en opleidingen om uw vaardigheden te vergroten aan. Trainingen die uw (mondelinge en schriftelijke) communicatieve vaardigheden naar een hoger plan tillen, Persoonlijke Vaardigheden trainingen die u helpen om uw persoonlijke effectiviteit te vergoten. Kortom; Persoonlijke Vaardigheden trainingen die u direct helpen te groeien in uw vak.
Wij bieden diverse Persoonlijke Vaardigheden trainingen op het gebied van Management Vaardigheden, Communicatieve Vaardigheden, Persoonlijke Effectiviteit, Teamontwikkeling, Personeelsmanagement, Energie- en Stressmanagement en Klantgerichtheid aan.
Maak hiernaast een keuze uit de categorie waarin u een training zoekt of neem contact met ons op voor een opleidingsadvies op maat.
Wat is het verschil wat het verschil maakt als het gaat om presentaties? Op welke manier kan een presentatie inspireren en motiveren? Hoe bereiken we…
Deze training is bedoeld voor systeembeheerders, netwerkbeheerders, werkplekbeheerders en applicatiebeheerders. Zij zorgen ervoor dat de ICT-infrastructuur betrouwbaar is en snel werkt. Voorheen vroeg dat vooral…
Deze training richt zich op de communicatievevaardigheden van medewerkers van een ICT Servicedesk, Helpdesk of Servicecenter. Zij zijn het visitekaartje van de ICT-organisatie. Ze zijn…
Het produceren van een duidelijke, goed gestructureerde en prettig leesbare tekst is tegenwoordig bijna een basisvaardigheid voor ICT'ers. Het kan dan gaan om het schrijven…
Deze training richt zich op Presales Consultants. Zij vormen het 'technisch geweten' van een ICT-sales organisatie; ze zijn verantwoordelijk voor het uitvragen van de functionele…
Deze training is bedoeld voor technische consultants en -engineers. Zij zijn de specialisten die de ICT-infrastructuur installeren, opwaarderen en aanpassen. Ze hebben technische kennis van…
Veel ICT-ers werken op basis van detachering voor kortere of langere tijd bij een opdrachtgever. De selectie van kandidaten voor dat soort opdrachten gebeurt veelal…
De eerste trainingsstap beterft de 'Ik op de Kaart'. Gedurende een halve dag maak je kennis met inzichten in gedrag, welke voorkeursstijlen er zijn en…
De tweede trainingsstap betreft 'Jij en Ik op de Kaart'. Gedurende een dagdeel maak jij dieper kennis met de interactie tussen jouw gedragsvoorkeuren en die…
Bestaat er een ideaal team? Dat is nog maar de vraag. Er bestaan wel goede en minder gelukkige combinaties van mensen en dat heeft vaak…
Elke groep mensen die je bij elkaar brengt, ondergaat een zogenaamd groepsdynamisch proces. Ze kunnen daar niet omheen. Vandaar dat het uiterst belangrijk is om…
Communicatie gaat om horen en gehoord worden, om zenden en ontvangen, om gedrag en dus emotie & niet-communiceren kun je niet! Kortom, communicatie gaat over…