Vak Servicedesk Professional
Na het volgen van deze training heb je inzicht in de processen van de Servicedesk en kan je deze processen en activiteiten zelfstandig uitvoeren.
Volg Basis IT Beheer Trainingen trainingen bij Tailor iT Training. Wij bieden een ruime diversiteit van trainingen op verschillende locaties in Nederland aan.
Na het volgen van deze training heb je inzicht in de processen van de Servicedesk en kan je deze processen en activiteiten zelfstandig uitvoeren.
Na het volgen van deze training heb je inzicht in de processen en activiteiten van een Projectteam en kan je in projectverband aan de uitvoering…
Na het volgen van deze training heb je inzicht in de processen en activiteiten van de uitvoerende Applicatie Beheerprocessen en kan je deze processen en…
Na het volgen van deze training beschik je over inzicht in de begrippen, fases en activiteiten van het testproces en kan je deze in de…
Na het volgen van dit vak heb je inzicht in de processen en activiteiten van Test Management en kan je deze processen en activiteiten bewaken.…
Na het volgen van dit vak heb je inzicht in het richten, inrichten en managen van de testprocessen. Bovendien heb je na het volgen van…
Deze training is bedoeld voor personen die de rol van Microsoft 365 Teams-beheerder nastreven. Microsoft Teams-beheerders configureren, implementeren en beheren Office 365-workloads voor Microsoft Teams…
Organisaties moeten continu reageren op complexe uitdagingen als het voldoen aan nieuwe wet- en regelgeving, verandering van strategie, nieuwe kansen in de markt, eisen aan…
Applicatie Beheer is verantwoordelijk voor het in stand houden van de toepassingsprogrammatuur en de gegevensverzamelingen, als onderdeel van de informatiesystemen van de organisatie. Applicatie Beheer…
Functioneel Beheer is namens de gebruikersorganisatie verantwoordelijk voor het in stand houden en de aansturing van de functionaliteiten van de informatiesystemen van de organisatie. Functioneel…
Project Management is een werkvorm die, in tegenstelling tot reguliere werkzaamheden, tijdelijk is. Ingrijpende veranderingen als het ontwikkelen en wijzigen van de informatievoorziening worden over…
Een Servicedesk is een middel om de gebruiker op een efficiënte en hoogwaardige manier te ondersteunen bij het dagelijkse werk. De wijze waarop een Servicedesk…