Nieuws

Content schrijven met ai

Hoe maak je in 2024 professionele content met AI

In 2024 staat de wereld van contentcreatie op zijn kop dankzij de razendsnelle ontwikkeling van kunstmatige intelligentie (AI). Wat ooit als sciencefiction werd beschouwd, is nu een onmisbaar hulpmiddel voor contentmakers wereldwijd. Van blogposts tot sociale media-updates, van productbeschrijvingen tot volledige e-books – AI transformeert de manier waarop we professionele content produceren. De evolutie van…

Lees meer

Hoe LinkedIn kan helpen bij online branding

Elk bedrijf wil gezien worden. In deze tijd is de beste manier om opgemerkt te worden via sociale media. Je online branding is belangrijker dan ooit omdat het uitstraalt wie je bent en wat je doet, en dat het is het eerste wat een potentiële klant zal opvallen. Facebook, X (Twitter), Instagram en LinkedIn zijn…

Lees meer
ChatGPT teksten menselijker maken

Hoe kun je ChatGPT AI content menselijker maken?

Veel mensen worstelen met het menselijk maken van AI-geschreven content. Een recente studie toonde aan dat slechts acht van de 67 geteste prompts AI-content menselijker maakt. Dit artikel laat zien hoe je AI-content vanuit ChatGPT een menselijk tintje geeft. Samenvatting Richtlijnen van Google en beperkingen van ChatGPT Google vraagt om originele informatie die leesbaar en…

Lees meer
Ai grafisch ontwerp

Hoe kun je AI toepassen voor een grafisch ontwerp

Grafisch ontwerpers staan vaak voor grote uitdagingen. Kunstmatige intelligentie biedt een oplossing. Dit artikel laat zien hoe AI, zoals Adobe Sensei en Canva’s Magic Design™, helpt bij het maken van visuele content. Samenvatting De rol van AI in grafisch ontwerp AI maakt ontwerpen sneller en laat creativiteit groeien. Het helpt bij het snel maken van mooie ontwerpen en het…

Lees meer

Hoe kies je een geschikt Datawarehouse

Een datawarehouse is een gecentraliseerde opslagplaats voor alle gegevens met betrekking tot de bedrijfsvoering van een organisatie. Deze gegevens kunnen afkomstig zijn uit verschillende bronnen, waaronder transactiegegevens, financiële gegevens, klantgegevens en gegevens uit marktonderzoek. Maar hoe kies je nu een Datawarehouse voor je organisatie?

Lees meer