Nazorg en klantervaringen

Nazorg

Tailor iT Training biedt kosteloos een half jaar nazorg. De medewerkers die na een training vragen hebben, kunnen onze productspecialisten raadplegen.

 

Hiermee wordt de opgedane kennis beter toepasbaar in de werkomgeving en verhelpen we drukte bij de helpdesk van de organisatie na de betreffende training. Ervaring leert dat een half jaar ondersteuning voldoende is.

Deze service hebben wij intern met onze docenten en productspecialisten goed gestructureerd en is een kenmerkende kracht van onze organisatie. Veel klanten waarderen onze snelle reactie en goede ondersteuning!

studio003

Klantervaringen

Een feit waar we met gepaste trots graag melding van willen maken, is de uitkomst van het doorlopende klanttevredenheidsonderzoek onder deelnemers aan de trainingen van Tailor iT Training. We meten de klanttevredenheid middels het laten invullen van een schriftelijke evaluatie en mondelinge feedback van de contactpersonen en cursisten. De gemiddelde waardering voor de totale indruk van onze trainingen van het afgelopen jaar is een 8,7!

Wat kunnen we voor u betekenen?

Wij vinden het bovenal belangrijk om een langdurige relatie met u en uw cursisten aan te gaan.
Om dit te bereiken houden wij onze kernwaardes altijd voor ogen.
We onderscheiden ons op een aantal vitale punten:

Open communicatie

Snelle, flexibele manier van werken

Deskundigheid

Betrouwbaarheid

Persoonsgerichte aanpak