ICT Communicatietraining voor Helpdesk-, Servicedesk- en Servicecentermedewerkers

Deze training richt zich op de communicatievevaardigheden van medewerkers van een ICT Servicedesk, Helpdesk of Servicecenter. Zij zijn het visitekaartje van de ICT-organisatie. Ze zijn immers de mensen waarmee klanten het eerst te maken krijgen als er vragen of problemen zijn. De manier waarop de servicemedewerkers klanten te woord staan, bepaalt in belangrijke mate hoe klanten de dienstverlening van uw organisatie ervaren. Goede communicatievaardigheden zijn daarbij cruciaal!

Tijdens de training komen in elk geval aan bod: (non) verbale communicatie in een telefoongesprek, problemen snel en specifiek achterhalen, omgaan met geïrriteerde klanten en het belang van goede terugkoppeling (de perceptie van de klant).

Trainingsduur en Prijs

2 dagen

1300

Cursusdata

21 en 22 oktober 2024
12 en 13 november 2024
9 en 10 december 2024
13 en 14 januari 2025
10 en 11 februari 2025
10 en 11 maart 2025
7 en 8 april 2025
12 en 13 mei 2025
16 en 17 juni 2025
7 en 8 juli 2025

Locaties

  • Breda
  • Rotterdam
  • Utrecht
  • Eindhoven
  • Tilburg
  • Amsterdam
  • Antwerpen
  • Zwolle

Taal

  • Nederlands