Leading SAFe® 6.0 + SAFe® Agilist Exam
Gedurende deze training krijg je kennis die nodig is om een Agile transformatie aan de hand van het Scaled Agile…
Deze training richt zich op de communicatievevaardigheden van medewerkers van een ICT Servicedesk, Helpdesk of Servicecenter. Zij zijn het visitekaartje van de ICT-organisatie. Ze zijn immers de mensen waarmee klanten het eerst te maken krijgen als er vragen of problemen zijn. De manier waarop de servicemedewerkers klanten te woord staan, bepaalt in belangrijke mate hoe klanten de dienstverlening van uw organisatie ervaren. Goede communicatievaardigheden zijn daarbij cruciaal!
Tijdens de training komen in elk geval aan bod: (non) verbale communicatie in een telefoongesprek, problemen snel en specifiek achterhalen, omgaan met geïrriteerde klanten en het belang van goede terugkoppeling (de perceptie van de klant).
Medewerkers van een Servicedesk, Helpdesk of Servicecenter zijn het visitekaartje van de ICT-organisatie en bepalen in belangrijke mate hoe men de dienstverlening van de ICT-organisatie ervaart. Goede communicatieve vaardigheden zijn daarom cruciaal! Deze training behandelt communicatieve vaardigheden die belangrijk zijn voor specifiek deze functies.
Medewerkers van Servicedesk, Helpdesk of Servicecenter
De volgende onderwerpen zullen gedurende de training aan bod komen:
De training geeft inhoudelijke (klassikale) informatie en biedt daarnaast veel mogelijkheden om met het geleerde te oefenen. Dat zorgt voor integratie van de stof zodat de deelnemers de aangereikte kennis direct in de praktijk kunnen inzetten.
€
Gedurende deze training krijg je kennis die nodig is om een Agile transformatie aan de hand van het Scaled Agile…
Gedurende deze training leren leiders de kennis en middelen om AI in hun organisatie toe te passen. Het onderzoekt het…
Leer hoe je de SDK voor de semantische kernel kunt gebruiken om intelligente toepassingen,die taken automatiseren en natuurlijke taalverwerking uitvoeren,…
Copilot wordt snel een populaire manier om met AI-modellen te gebruiken, taken te automatiseren en de productiviteit te verbeteren. In…
Gedurende deze training leer om processen te beschrijven, te meten, te analyseren, te verbeteren en te borgen.
De Developing Applications and Automating Workflows using Cisco Core Platforms (DEVASC) training is ontworpen om je te helpen bij de…
Gedurende de Lean Six Sigma Purple training staat vernieuwen en aanpassen in het middelpunt. Aanpassen is niet gelijk vernieuwen maar…
De training PRINCE2 7th edition Foundation kunt u bij Tailor iT Training volgen. Wij bieden een ruime diversiteit van PRINCE2…
Computer vision is een gebied van kunstmatige intelligentie dat zich bezighoudt met visuele waarneming. Azure AI Vision bevat meerdere services…
Oplossingen voor natuurlijke taalverwerking (NLP) maken gebruik van taalmodellen om de semantische betekenis van geschreven of gesproken taal te interpreteren.…
In deze training zie je hoe je met Azure AI Document Intelligence-oplossingen gegevens van getypte of handgeschreven formulieren kunt vastleggen.
Azure OpenAI Service biedt toegang tot de krachtige grote taalmodellen van OpenAI, zoals GPT; het model achter de populaire ChatGPT-dienst.…