Klantgerichtheid voor ICT’ers

Als ICT-professional moet je tegenwoordig nogal wat kennen en kunnen. Je technische kennis is natuurlijk je basis. Maar dat is allang niet meer voldoende.

Klantgerichtheid is nu bijna net zo vanzelfsprekend als technische kennis. Dat wil zeggen dat je goed contact kunt maken met collega’s en klanten. En dat je complexe techniek in klare taal kunt uitleggen aan mensen die minder technische kennis hebben dan jij. Er wordt van je verwacht dat je kunt luisteren, adviseren en presenteren.

Dat soort vaardigheden krijg je niet vanzelf. Daarom bieden we deze training klantgerichtheid voor ICT’ers aan. We hebben hem speciaal ontwikkeld voor ICT-professionals zoals jij. En hij wordt verzorgd door trainers die zelf ervaring hebben opgedaan als technische ICT’er. Hij gaat over de softskills die jij, als ICT’er, iedere dag nodig hebt.

Trainingsduur en Prijs

2 dagen

1300

Cursusdata

21 en 22 oktober 2024
12 en 13 november 2024
9 en 10 december 2024
20 en 21 januari 2025
17 en 18 maart 2025
26 en 27 mei 2025
18 en 19 augustus 2025
13 en 14 oktober 2025
1 en 2 december 2025

Locaties

  • Breda
  • Rotterdam
  • Utrecht
  • Eindhoven
  • Tilburg
  • Amsterdam
  • Antwerpen
  • Zwolle

Taal

  • Nederlands