Leading SAFe® 6.0 + SAFe® Agilist Exam
Gedurende deze training krijg je kennis die nodig is om een Agile transformatie aan de hand van het Scaled Agile…
Na het volgen van deze training heb je inzicht in de processen van de Servicedesk en kan je deze processen en activiteiten bewaken.
Na het volgen van deze training beschik je over inzicht en praktische vaardigheden waarmee je de processen kan bewaken en verbeteren door de analyse van knelpunten en het identificeren van verbeterpunten. Je krijgt inzicht in:
Daarnaast verkrijg je vaardigheid in:
Deze training is bedoeld voor medewerkers met ervaring die de Servicedesk-processen willen bewaken; dat wil zeggen verantwoordelijkheid willen dragen voor de uitvoering van die processen.
Dagdeel 1
Dagdeel 2
Dagdeel 3
Dagdeel 4
Dagdelen 5 en 6
Dagdeel 7
Dagdeel 8
Dagdeel 9
Dagdeel 10
Om deel te nemen aan deze training dien je kennis van beheerwerkzaamheden (gestructureerd of ongestructureerd) het hebben. Daarnaast dien je de volgende kennis op minimaal het niveau van de Servicedesk Professional te hebben:
Voor het praktijkdeel is het relevant dat je werkzaam bent of een stageplaats hebt op een Servicedesk of in een proces dat de Servicedesk als klant of als toeleverancier van informatie heeft.
Het vak bestaat uit een theoriedeel en een praktijkdeel.
Het vak wordt getoetst op de laatste lesdag door een theorietoets en een praktijktoets.
Beide toetsen dienen met goed gevolg te worden afgelegd.
De training is verdeeld over minimaal 5 weken, 2 dagdelen per week. In de tussenliggende tijd ben je bezig met huiswerkopdrachten en de praktijkopdrachten. Om de opdrachten en de toetsen goed te kunnen uitvoeren dien je rekening te houden met voldoende voorbereidingstijd.
€
Gedurende deze training krijg je kennis die nodig is om een Agile transformatie aan de hand van het Scaled Agile…
Gedurende deze training leren leiders de kennis en middelen om AI in hun organisatie toe te passen. Het onderzoekt het…
Leer hoe je de SDK voor de semantische kernel kunt gebruiken om intelligente toepassingen,die taken automatiseren en natuurlijke taalverwerking uitvoeren,…
Copilot wordt snel een populaire manier om met AI-modellen te gebruiken, taken te automatiseren en de productiviteit te verbeteren. In…
Gedurende deze training leer om processen te beschrijven, te meten, te analyseren, te verbeteren en te borgen.
De Developing Applications and Automating Workflows using Cisco Core Platforms (DEVASC) training is ontworpen om je te helpen bij de…
Gedurende de Lean Six Sigma Purple training staat vernieuwen en aanpassen in het middelpunt. Aanpassen is niet gelijk vernieuwen maar…
De training PRINCE2 7th edition Foundation kunt u bij Tailor iT Training volgen. Wij bieden een ruime diversiteit van PRINCE2…
Computer vision is een gebied van kunstmatige intelligentie dat zich bezighoudt met visuele waarneming. Azure AI Vision bevat meerdere services…
Oplossingen voor natuurlijke taalverwerking (NLP) maken gebruik van taalmodellen om de semantische betekenis van geschreven of gesproken taal te interpreteren.…
In deze training zie je hoe je met Azure AI Document Intelligence-oplossingen gegevens van getypte of handgeschreven formulieren kunt vastleggen.
Azure OpenAI Service biedt toegang tot de krachtige grote taalmodellen van OpenAI, zoals GPT; het model achter de populaire ChatGPT-dienst.…