Een Servicedesk is een middel om de gebruiker op een efficiënte en hoogwaardige manier te ondersteunen bij het dagelijkse werk. De wijze waarop een Servicedesk is ingericht en de kennis en vaardigheden van de Servicedesk medewerkers zijn belangrijke succesfactoren in de totale dienstverlening van een organisatie. Bij de Servicdesk staat de klant centraal en is het dienstenaanbod afgestemd op de specifieke klantsituatie. De ondersteuning door de Servicedesk medewerker is procesmatig en procedureel, waardoor een professionele werkwijze ontstaat.

Trainingsduur en Prijs

15 dagen

4990

Cursusdata

Data op aanvraag
5,12,19,26 februari & 5,12,19,26 maart & 2,9,16,23 april & 7,14 en 21 mei 2025
7,14,21,28 mei & 4,11,18,25 juni & 2,9,16,23,30 juli & 6 en 13 augustus 2025
6,13,20,27 augustus & 3,10,17,24 september & 1,8,15,29 oktober & 5,12,19 november 2025
5,12,19,26 november & 3,10,17,24 december 2025 & 7,14,21,28 januari & 4,11 en 18 februari 2026

Locaties

  • Breda
  • Rotterdam
  • Utrecht
  • Eindhoven
  • Tilburg
  • Amsterdam
  • Antwerpen
  • Zwolle

Taal

  • Nederlands
  • Engels